Приказка за лека нощ.......

В ежедневие пълно с препятствия и предизвикателства,
В живот оставящ те пред постоянен избор пред загуба или по-голяма загуба,
пред хората – близки и приятели, колеги, познати и непознати...
Пред всичко и във всичко ВСЕКИ е НЯКОЙ....


ДАЛИ?!?...

......това съм аз?!?........


Понякога „възрастните са много странни..“ /Димитър/

„Дали за теб съм пак онази, същата.. “/Мария/

„За да останеш, за да си потребен, за да те има и след теб дори.. “/Елена Стойчева/

„Всичко било е на сън..“/DH Group/..

Въртят се цитати в главата ми и незная как да започна тази приказка..ще опитам пак..

Имало едно време..Едно момиче, един живот и едни приятели.. много познати...

„На моята планета всичко е много малко“ ..имам един бамбук, една идея, една песен и един човек..

Казвам се Ксения, а отскоро Ксения Кузманова и обичам да работя и да научавам нови неща, защото имам нужда да се чувствам значима.. Работя и уча постоянно и го правя много добре. Когато се огледам наоколо виждам много хора. Може би някои бързат...Студено ми е, но скоро ще се прибера вкъщи и ще се стопля.

Родена съм през лятото и съм живяла все на топло .. и ..пораснах. Хубаво е да пораснеш, за да имаш приятели, да получаваш благодарности за свършената работа, за хубавата работа..Хубаво е да плачеш, когато си щастлив и да се смееш, когато те боли. Хубаво е да радваш хора и да ги караш да чувстват..

Да обичаш всички и да помагаш на целия свят, а после леко да се отпуснеш на любимото си легло и пак да си кажеш „Боже колко обичам тези хора“..

Да създаваш емоция и хъс в работата си и да успееш да вдигнеш телефона си поне 500 пъти на ден.. Това е моят личен живот или поне този, който най-много бленувам..

Обичам шоколад, рози и бяло вино...Нежна, неподправена и готова да преобърна целия свят, за да бъда доволна от себе си..Стил, красота, емоция и професионализъм..
„Чистосърдечна, умна, искренна, чувствена, нежна, чаровна и винаги влюбена..“
„Раздвоена, плаха, нерешителна понякога, прекалено всеотдайна..“
Дано времето превърне последните ми думи, в прах.. /Александър/
„Трябва ли душа красива, в красиво тяло да е скрита, за да радва хората?“/Евелина Щерева/
Ако можех.., но не мога ..- ..вече казах, да правя по-добре нещо, повече от ТОВА..„
Понякога ще идвам в съня ти..нежно и непринудено“ /Максим Савов/
„Спри, не си отивай..“/21.10.2007г. - 7:30ч. Испания/
„Не съм в ред..“ / Валенсия/
„Защо са ви толкова много рози..?!?

Участваха:
Димитър – брат ми
Мария – сестра ми
Елена Стойчева – приятелка и пътеводител
DH Group – моето бойно кръщене
Александър – добър приятел
Евелина Щерева – близка, вярна и обичана приятелка
Максим Савов – любов
Валенсия – любимо същество и добра приятелка


Послепис: Хората около нас, техните думи, очите им – това сме ние..


...из М.Попова. и Kseny